Bytte og retur

Undertøy og badetøy kan ikke byttes/returneres. Av hygieneårsaker kan vi ikke ta tilbake varer hvor forpakningen er brutt, eller hvor produktet på annen måte ikke fremstår i fullt ut salgbar stand. Våre produkter regnes ikke som ”i samme stand” dersom de er brukt/testet av forbruker, og angreretten vil derfor ikke gjelde om emballasjen til produktet er åpnet.

Så lenge varene ikke er åpnet eller tatt ut av, er det ingen problem å returnere!

Du kan sende de uåpnede til:
Netthandelsgruppen AS
Treveien 9
1540 Vestby

Husk på å legge ved en lapp med navn, ordrenummer og hvorfor du ønsker å returnere.

Returen skjer på kundens regning, samt. ansvar!

Hvis du skal returnere hele- eller deler av din ordre og har valgt faktura som betalingsmåte, kan du selv utsette forfallsdato kostnadsfritt på www.klarna.no. Om det ikke blir gjort, kan det påløpe purregebyr før din retur er mottatt og behandlet. Purregebyrer påløper kunden. Klarna kan kontaktes på telefon 21 01 89 91 eller på e-post: info@klarna.no. Vi oppdaterer fakturaen så snart vi har behandlet din retur. Har du allerede betalt fakturaen din, vil Klarna ta kontakt med deg for å få ditt kontonummer slik at de får sørget for tilbakebetaling.

Pakkesporing