Bytte og retur

Undertøy og badetøy kan ikke byttes/returneres. Av hygieneårsaker kan vi ikke ta tilbake varer hvor forpakningen er brutt, eller hvor produktet på annen måte ikke fremstår helt nytt og i salgbar stand. Våre produkter regnes ikke som ”i samme stand” dersom de er brukt/testet av forbruker, og angreretten vil derfor ikke gjelde om emballasjen til produktet er åpnet.

Så lenge varene ikke er åpnet eller tatt ut er det ingen problem å returnere! Du har 30-dagers angrerett.

Du kan sende de uåpnede varene til:
Netthandelsgruppen AS
Treveien 9
1540 Vestby

Husk på å legge ved en lapp med navn, ordrenummer og hvorfor du ønsker å returnere. Du trenger ikke å skrive noe mer enn angrerett.

Returen skjer på kundens regning, samt ansvar!

Hvis du skal returnere hele- eller deler av din ordre og har valgt faktura som betalingsmåte, kan du selv utsette forfallsdato kostnadsfritt på klarna.no eller i Klarna-appen. Om det ikke blir gjort, kan det påløpe purregebyr før din retur er mottatt og behandlet. Purregebyrer påløper kunden. Klarna kan kontaktes på telefon 21 01 89 91 eller på e-post: info@klarna.no. Vi oppdaterer fakturaen så snart vi har behandlet din retur. Har du allerede betalt fakturaen din, vil Klarna ta kontakt med deg for å få ditt kontonummer slik at de får sørget for tilbakebetaling.

Jul 2021: Comfyballs gitt i julegave kan ikke byttes/ returneres.

Pakkesporing