Bytte og retur

Undertøy og badetøy kan ikke byttes/returneres dersom forsegling på emballasjen har blitt brutt. Av hygieneårsaker kan vi ikke ta tilbake varer hvor forpakningen har vært åpent, eller hvor produktet på annen måte ikke fremstår helt nytt og i salgbar stand. Våre produkter regnes ikke som ”i samme stand” dersom de er brukt/testet av forbruker, returretten vil derfor ikke gjelde om emballasjen til produktet er åpnet.

Så lenge varene ikke er åpnet eller tatt ut er det ingen problem å returnere! Du har 30-dagers returrett.

Du kan sende de uåpnede varene til:
Comfyballs.no
Logistikksenter Oslo
0076 Oslo


Husk på å legge ved en lapp med navn, ordrenummer og hvorfor du ønsker å returnere.

Ønsker du å bytte varene sender du tilbake returen slik som oppgitt over og legger deretter inn ny bestilling på riktig størrelse. Har prisen gått opp kan du ta kontakt med oss for prismatch: kundeservice@comfyballs.no. Vi prismatcher kun bytte mellom størrelser. Vi tar forbehold om utsolgte størrelser. Bytterett gjelder i 30 dager fra du har mottatt pakken.

Legg ved sporing på din retur i e-posten som bekreftelse på at denne er avgårde.

Returen skjer på kundens regning, samt ansvar!

Hvis du skal returnere hele- eller deler av din ordre og har valgt faktura som betalingsmåte, kan du selv utsette forfallsdato kostnadsfritt på klarna.no eller i Klarna-appen. Om det ikke blir gjort, kan det påløpe purregebyr før din retur er mottatt og behandlet. Purregebyrer påløper kunden. Vi oppdaterer fakturaen så snart vi har behandlet din retur.
Har du allerede betalt fakturaen din vil pengane bli tilbakebetalt.
Klarna kan kontaktes på telefon 21 01 89 91 eller på e-post: info@klarna.no.

Angrerett

Hos Comfyballs.no har du i henhold til angrerettsloven 30 dagers angrerett så lenge forseglingen ikke er brutt og varene fremstår som helt nye og ubrukte.

For å benytte deg av angrerett må du kontakte oss ved å sende en henvendelse til vår e-postadresse: kundeservice@comfyballs.no innen 30 dager etter mottagelse av varen. Bruk "Jeg angrer på kjøpet mitt" som tittel. Deretter sender du varene tilbake til oss ved å følge vanlige returinstruksjoner over.
Husk på å legge ved en lapp med navn, ordrenummer og hvorfor du ønsker å returnere. Du trenger ikke å skrive noe mer enn angrerett.

Returavgiften betales av kunden. Varer som returneres må ikke sendes som postoppkrav!
Vi anbefaler å velge en returmetode som gir mulighet for sporing, noe som gir trygghet for begge parter.

Dersom du hever et kjøp vil du få tilbakebetalt varenes verdi ved kjøpetidspunktet etter vi har fått behandlet din retur.
Du vil få en e-post når tilbakebetalingen registreres.

Dersom du har betalt med kort vil beløpet tilbakebetales til det samme kortet du benyttet ved kjøp.
Dersom du har betalt med Vipps vil beløpet betales til kontoen Vippsbrukeren er koblet opp mot.
Dersom du har betalt med Klarna faktura, vil fakturaen korrigeres på din Klarna konto. 

Pakkesporing