Betaling

Velg mellom flere trygge betalingsalternativer

Kortbetaling

Betal med Visa eller Mastercard! KjÞpssummen reserveres pÄ kortet samme dag som bestillingen blir gjort, og trekkes i det bestilingen er ferdigpakket og klar for sending.

Klarna Faktura med 30 dagers betalingsfrist

Velger du Ă„ betale med faktura mottar du faktura pĂ„ e-post nĂ„r pakken sendes fra oss. Du kan ogsĂ„ logge deg pĂ„ klarna.no eller i Klarna-appen og sjekke oversikt over dine bestillinger der. Faktura forfaller i lĂžpet av 30 dager. 

Klarna delbetaling eller konto

Ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til samme e-postadresse som er lagt inn med bestillingen. Du kan ogsÄ logge deg pÄ klarna.no eller i Klarna-appen og sjekke oversikt over dine bestillinger der. Man mÄ vÊre fylt 18 Är for Ä handle med Klarna faktura/delbetaling. Les mer om Klarnas betingelser og personvern-policy.

Vipps

Enklere blir det ikke! Bruk mobilen og betal via appen Vipps. Legg inn telefonnummeret ditt etter du har valgt betalingsmetoden. Du vil sĂ„ motta et betalingsvarsel pĂ„ telefonen som mĂ„ godkjennes. Og vipps! SĂ„ har du betalt. KjĂžpssummen reserveres samme dag som bestillingen blir gjort, og trekkes i det bestilingen er ferdigpakket og klar for sending. 

OBS! Sjekk at fraktadresse stemmer.

Vanlige spÞrsmÄl

MĂ„ jeg oppgi mitt personnummer i kassen?

Du trenger kun Ă„ oppgi ditt personnummer hvis du velger Ă„ betale med faktura- eller delbetaling. Ved betaling med VISA eller kredittkort trenger du ikke Ă„ oppgi personnummer.

Har ordren gÄtt igjennom?

Ordrebekreftelse sendes pĂ„ epost til deg sĂ„ snart ordren har gĂ„tt gjennom. Om du har registrert feil epostadresse eller ikke mottar epost  kan du kontakte kundeservice pĂ„ [email protected]

KjĂžpet gikk ikke igjennom, men det har blitt gjort en reservasjon?

Ved teknisk feil kan det skje en reservering pÄ din bankkonto selv om ordren ikke har gÄtt gjennom. BelÞpet er da ikke trukket, bare reservert, og det frigis igjen i lÞpet av fÄ dager.

Hvorfor gÄr ikke mitt kjÞp igjennom?

Hvis ditt kjÞp ikke godkjennes nÄr du velger Ä betale med faktura, kan det skyldes flere ting:

- Du er under 18 Ă„r
- Adressen du oppga er ikke din folkeregistrerte adresse
- Du har oppgitt feil personnummer
- Du har nÄdd din maksimale kredittgrense

Ønsker du mer informasjon? Kontakt Klarna direkte her: https://www.klarna.com/no/kundeservice/

Hvor fyller jeg inn rabattkode?

Under oversikten over varene i handlekurven stĂ„r det “Legg inn gavekort eller rabattkode”. Skriv inn rabattkoden din, og trykk pĂ„ “Bruk kode”. Rabatten trekkes da automatisk fra sluttsummen i handlekurven.

Har dere rabattkoder jeg kan fÄ?

Aktuelle rabattkoder annonseres pÄ sosiale medier, som Facebook, Instagram og Snapchat. De sendes ogsÄ ut i nyhetsbrevene vÄre, sÄ vi anbefaler Ä melde deg pÄ vÄrt nyhetsbrev for Ä alltid fÄ de beste tilbudene og rabattene fÞrst.

Pakkesporing