Bestilling

Før du legger inn din bestilling

Se over handlekurven, har du valgt riktig type, størrelse, antall?

Velg ønsket fraktmetode og betalingsmetode.

Vi anbefaler å lese nøye gjennom informasjon ang. adressering og frakt under Frakt & Leveranse. Adressen kan endres i Vipps i forkant av bestillingen, og i Klarna mens du er i kassen. Skulle det likevel skje at adressen i ordrebekreftelsen er feil kan du alltid endre det på Min Konto.

Husk ĂĄ sjekke at du har oppgitt riktig telefonnummer og e-post. Om e-posten ikke er riktig vil du ikke fĂĄ ordrebekreftelse eller hentemelding pĂĄ e-post. Dette er informasjon som ikke er mulig for oss ĂĄ endre pĂĄ i etterkant av en bestilling.

Har du en rabattkode må denne legges inn i rabattkodefeltet når du er i kassen. Denne må aktiveres før du fullfører kjøpet.

Vanlige spørsmål

Kan jeg kansellere/endre min bestilling?

Vi kan kansellere eller fjerne varer fra din bestilling, så lenge bestillingen ikke har blitt plukket og sendt. Da har ordren gått for langt i prosessen, og vi har da ikke mulighet til å stoppe sendingen eller gjøre endringer på bestillingen din.

NĂĄr sendes bestillingen min?

Du vil motta en epost sĂĄ snart pakken din sendes fra vĂĄrt lager.
Har du ikke mottatt bekreftelser innen rimelig tid, kan det være at de har havnet i søppelpost/spamfilter.

Hva betyr "on hold"?

Står ordren din satt på "on hold" betyr det at vi venter på en levering fra en av underleverandørene våre. Normalt tar det noen ekstra dager å få en vare som er satt «on hold», men vi sørger for at lageret plukker og sender varen din så fort de/det manglende produktet er registrert inn hos oss.

Hvor kan jeg spore pakken?

Sporingsnummer finner du i e-posten du mottar når varen sendes fra vårt lager. Trykk på sporingslinken og følg pakken der.

Hvordan oppretter jeg en kundekonto?

Klikk på “Min konto” på øverste linje på nettsiden, og deretter på “Opprett ny konto”. Fyll inn dine opplysninger og trykk på “Registrer kundekonto”.

Jeg har glemt passordet mitt?

Klikk på "Glemt passordet ditt?". Skriv inn din e-post adresse, så vil vi sende en link for å re-sette passordet ditt.
Hvis du aldri mottar en e-post med nytt passord, er det mest sannsynlig for at du ikke har noen kundekonto og har handlet som gjest tidligere.

Pakkesporing